تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲۴۷ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

حسین شمخانی معروف به هکتور و کاسب تحریم کیست؟ | چرا علی شمخانی مخالف احیای برجام بود اما امنیت آهنین داشت؟

در ایران به جز پدیده «توزیع ناعادلانه ثروت» با یک مفهوم دیگر هم سر و کار داریم؛ «توزیع ناعادلانه رانت». این پدیده خاص طبقه حاکم است، اما در همان طبقه هم برخی مقامات از توزیع رانت عقب مانده‌اند (به ندرت) و برخی دیگر تقریبا در همه تپه‌های رانت و ثروت، یک ویلا با ویوی ابدی دارند. احتمالا یکی از مهمترین این چهره‌ها، علی شمخانی است.

حسین شمخانی معروف به هکتور و کاسب تحریم کیست؟ | چرا علی شمخانی

رویداد۲۴ | لیلا فرهادی: نقش پسران شمخانی در دور زدن تحریم‌های نفتی و فروش نفت برکسی پوشیده نبود. حسین و برادرش (دو آقازاده علی شمخانی) یک شرکت کشتیرانی بزرگ به نام ادمیرال دارند که قبلا خبر‌های فروش نفت آن‌ها رسانه‌ای شده بود. اما خبرگزاری بلومبرگ در روز‌های گذشته پرده از ابعاد جدیدی از تجارت آن‌ها برداشته است.

بلومبرگ در گزارشی تحقیقی به تبدیل شدن حسین شمخانی به سلطان معاملات نفت ایران و روسیه پرداخت. این بخش از گزارش هم چیز جدیدی نبود. ۱۰ خرداد ۱۴۰۳، رویداد۲۴ به نقل از یک منبع آگاه به نقش فرزندان شمخانی در مخالفت دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی با احیای برجام و لغو تحریم‌ها اشاره کرده بود. این منبع آگاه به ما گفته بود فعالیت کشتیرانی شرکت پسران شمخانی به حدی گسترده شده که زمانی که روسیه تحریم شد، همین شرکت وارد بیزنس دور زدن تحریم‌ها برای روسیه هم شده است.

حال بعد از گذشت بیش از دو ماه بلومبرگ به اسنادی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد شرکتی به نام میلاووس دو سال پیش در دوبی تاسیس شده که نفوذ گسترده‌ای در بازار‌های جهانی انرژی به دست آورده است. این شرکت به حسین شمخانی تعلق دارد.

این رسانه ادعا کرده است حسین شمخانی به لطف نفوذ پدرش در سطوح بالای مدیریتی موفق شده از فروش نفت و فرآورده‌های نفتی ایران و روسیه میلیارد‌ها دلار پول به جیب بزند.

بخش جالب گزارش بلومبرگ، افشای نام مستعار حسین شمخانی است. این رسانه می‌گوید کمتر کسی در دبی و محافل تجارت جهانی از هویت واقعی حسین شمخانی آگاه است و اکثرا او را به با نام «هکتور» می‌شناسند و تعداد کمتری حتی نسبت به نفوذ گسترده او آگاهی دارند.

به گفته منابع آگاه، او معاملات بخش‌های قابل‌توجی از نفت ایران و روسیه را در دست دارد. به گفته این منابع شرکت‌های عضو شبکه تجاری او علاوه بر نفت تحریم شده تهران و مسکو، به معامله نفت دیگر کشور‌های تحریم نشده نیز می‌پردازند.

ظاهرا اداره تحقیقات فدارل آمریکا FBI و وزارت خزانه‌داری آمریکا در حال تحقیق درباره نقض تحریم‌های آمریکا از سوی حسین شمخانی و شبکه او از جمله شرکت میلاووس هستند.

مورد عجیب علی شمخانی | چرا پرونده‌های شمخانی برملا شد اما برکنار نمی‌شد؟

برخورداری قابل توجه فرزندان و خانواده علی شمخانی از رانت‌های حاکمیتی چیزی نیست که مقامات عالی‌رتبه کشور از آن بی‌خبر باشند. اسفند ۱۴۰۰ برخی رسانه‌ها از توقیف یک کشتی حامل بار‌های صادراتی ایران در هند خبر داده بودند. ایلنا در آن زمان خبر داد که این کشتی با نام «کابل» به شرکت ادمیرال، شرکت پسران علی شمخانی تعلق داشته است.

اگرچه علی شمخانی دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی انتشار این خبر را به «ستون پنجم» و «غرب‌گرا‌های داخلی» نسبت داد، اما از همان زمان توجه رسانه‌ها به خاندان شمخانی جلب شد. هرچند مقامات از جزییات بیشتری مطلع بودند.

در تمام سال‌هایی که پسران شمخانی زیر سایه پدرشان، کسب و کار‌های مبتنی بر رانت را گسترش می‌دادند، علی شمخانی یکی از چهره‌های مهم در به نتیجه رسیدن یا نرسیدن مذاکرات احیای برجام بود. مذاکراتی که بعد از گذشت ۴ سال هنوز به نتیجه نرسیده، اما به تازگی با بازشدن سفره دل برخی چهره‌های نزدیک به دولت وقت مشخص شده یکی از عوامل به نتیجه نرسیدن آن، علی شمخانی بوده است.

خرداد ماه امسال محمود واعظی رئیس دفتر روحانی در یک گفتگوی رسانه‌ای که ظاهرا مربوط به اسفند ۱۴۰۲ و برای سالنامه روزنامه اعتماد بوده، گفت حسن روحانی ۵-۶ بار می‌خواسته شمخانی را عوض کند، اما به دلیل توافقی که از پیش با رهبری کرده بود، قادر به تغییر دبیر شورای عالی امنیت ملی نبود.

واعظی گفته «سال ۹۲ آقای روحانی، آقای شمخانی را برای شورای عالی امنیت ملی معرفی کرد، مقام معظم رهبری گفتند شما اگر کسی دیگر را دارید بگذارید... نمی‌دانم ملاحظاتشان چه بود که تأیید نکردند، اما بعدش تأیید کردند.»

او گفته عوض کردن دبیر همیشه یک توافق بین رئیس‌جمهوری و مقام معظم رهبری است. این توافق حاصل نشد وگرنه آقای روحانی ۵-۶ بار اقدام کردند نشد.

رئیس دفتر روحانی علت تلاش روحانی برای تعویض شمخانی را هم توضیح داد و گفت: «اواخر دولت دوازدهم، خط دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در دوره شمخانی، عدم احیای برجام بود؛ اگر دبیرخانه همسو بودهمان زمان احیا می‌شد.»

در نهایت شمخانی با یک سلسله افشاگری علیه او و نزدیکانش که طی چندین سال به صورت هدایت‌شده به رسانه‌ها راه پیدا کرد، از دبیری شورای عالی امنیت ملی کنار گذاشته شد.

سال ۱۴۰۰ اسناد پرونده‌هایی درباره تخلفات در جابه جایی پول در ساخت و ساز‌های غیرمجاز لواسان به دست رسانه‌ها رسید. در این پرونده نام نوه ۳ ساله علی شمخانی و سید حسین میرمحمدعلی داماد شمخانی به عنوان متخلفان ساخت و ساز‌های غیرقانونی در لواسان دیده می‌شد.

با افشای وجود یک شرکت کشتیرانی بزرگ به نام پسران شمخانی، حساسیت‌ها نسبت به خانواده شمخانی و ابهام در فعالیت اقتصادی آنها بیشتر شد. اما اوج افشاگری‌ها علیه شمخانی زمانی بود که خبر اعدام علیرضا اکبری در دی ماه ۱۴۰۱ با جزییات در نیویورک‌تایمز و فایننشال‌تایمز منتشر شد. علیرضا اکبری از فرماندهان سابق سپاه بود که در دولت اصلاحات، معاون علی شمخانی، وزیر دفاع وقت و مدتی هم مشاور شمخانی در زمان دبیری شورای عالی امنیت ملی بود. اکبری به اتهام جاسوسی برای بریتانیا در ایران اعدام شد و علی شمخانی را به لبه پرتگاه نزدیک‌تر کرد.

اینکه چرا علی شمخانی با وجود سلسله افشاگری‌ها علیه خود و خانواده اش از ایجاد دسترسی علنی برای فرزندانش به رانت و ثروت دست نمی‌کشید جای سوال دارد. شاید بتوان گفت نه تنها پا پس نمی‌کشید بلکه، جان تازه گرفته بود. شمخانی اسفند ماه ۱۴۰۱ موفق شده بود یک رابطه را که برای مدت هفت سال قطع شده بود، جوش بزند و بعد از از سرگیری روابط ایران و عربستان سعودی و در غیاب دستگاه دیپلماسی کارآمد در دولت رئیسی، به سردار دیپلماسی تبدیل شده بود.


بیشتر بخوانید:

ثروت افسانه‌ای خانواده دبیر شورای عالی امنیت ملی زیر ذره بین افکار عمومی!/ ماجرای حاشیه‌های علی شمخانی چیست؟

پرونده‌های خاندان شمخانی بایگانی می‌شود؟


شمخانی سه ماه قبل از برکناری از شورای‌عالی امنیت ملی هیچ ابایی نداشت که پسرش را در عالی‌ترین نشست رسمی با رئیس کشور امارات با خود همراه کند. آقازاده شمخانی با تی‌شرت و کالج بدون جوراب در یکی از رسمی‌ترین دیدار‌های جمهوری اسلامی با کشور امارات حضور داشت. با افشاگری اخیر بلومبرگ درباره شرکت میلاووس در دوبی مشخص شد که حضور پسر شمخانی در این دیدار چرا ضروری بوده است؛ چون پسران او باید به طور مستقیم در جریان روابط ایران و امارات قرار می‌گرفتند تا مبادا کسب‌و‌کار پرسود آن‌ها در دور زدن تحریم‌های نفتی و پولشویی دچار اختلال شود!

خرداد ماه ۱۴۰۲ شمخانی در نهایت برکنار شد. منصور حقیقت‌پور از چهره‌های نزدیک به لاریجانی در یک گفتگوی رسانه‌ای گفته بود ابراهیم رئیسی از سال ۱۴۰۰ به دنبال تغییر شمخانی بوده. احتمالا رئیسی هم به همان دلیلی که روحانی نتوانست به شمخانی نزدیک شود، قادر به تغییر او نبوده است.

حسین شمخانی معروف به هکتور و آقازاده علی شمخانی کیست؟

علی شمخانی صاحب ۵ فرزند است که نام سه فرزند او یعنی حسن، حسین و زینب تاکنون در پرونده‌های مختلف مطرح شده است. او چندین برادرزاده، برادر، داماد، قوم و خویش و حتی معاون دارد که در موارد مختلف به مسائل مالی متهم شده‌اند.

محمدحسین شمخانی پسر علی شمخانی، همان مدیر شرکت میلاووس و مدیرعامل شرکت کشتیرانی آدمیرال است. محمدحسین شمخانی همان جوان ۲۴ ساله‌ای است که ۱۴ سال پیش در برنامه مثلث شیشه‌ای کنار پدرش ایستاد و اعلام کرد شغل آزاد دارد. علی شمخانی در این برنامه گفت به پسرم توصیه کرده‌ام از هر شغلی که به دولت مربوط باشد دوری کند. یه دهه بعد خبر توقیف یکی از کشتی‌های شرکت کشتیرانی متعلق به او و برادرش رسانه‌ای شد. اسفند ماه ۱۴۰۰ خبرگزاری ایلنا در گزارشی به نقل از رسانه‌های هندی از توقیف یک کشتی به نام «کابل» متعلق به شرکت «ادمیرال» خبر داد و اعلام کرد که مالکیت این کشتی برای پسران علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران بوده است.

زمانی که اولین افشاگری‌ها علیه خانواده شمخانی آغاز شد، مهدی صدرالساداتی داماد «محمدرضا مدرسی یزدی» عضو شورای نگهبان و روحانی جنجالی که به افشاگری علیه مقامات جمهوری اسلامی در شبکه‌های اجتماعی معروف بود، درباره فرزندان شمخانی و هزینه نجومی دانشگاه آمریکایی بیروت که فرزندان شمخانی در آن تحصیل کرده اند گزارشی منتشر کرد.

بلومبرگ نوشته: حسین شمخانی چهل و چند ساله و متولد تهران است. او در دانشگاه‌ مسکو و دانشگاه آمریکایی بیروت تحصیل کرده و در ایران مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرفته است.

این رسانه به نقل از چند منبع آگاه نوشته: حسین شمخانی بیشتر وقت خود را در دبی می‌گذراند و در آنجا مشغول خرید و فروش املاک مجلل است. با این حال، او آنقدر اصرار دارد که خود را از انظار عمومی دور نگه دارد که به گفته چندین نفر از حاضران در یک مهمانی تعطیلات میلاووس در ماه دسامبر، زمانی که شامپاین سرو می‌کردند، مجری مهمانی او را با عنوان "H" معرفی کرد که با تشویق‌های بلند حضار همراه بود.

افرادی که او را می‌شناسند می‌گویند حسین شمخانی یک تاجر با پوششی شده است که که عینک می‌زند و اغلب پیراهن یا کت و شلوار یا پولوشرت بر تن دارد. آن‌ها می‌گویند که شمخانی مؤدب و جدی است و تاریخ تولد‌ها را به خاطر می‌سپارد و گهگاه به همکارش به مناسبت روز‌های خاص به گونه‌ای تبریک می‌گوید.

چندین منبع آگاه گفته‌اند زمانی که وزارت خزانه‌داری آمریکا در سال ۲۰۲۰ علی شمخانی را در فهرست تحریم‌ها قرار داد، تجارت پسرانش با مشکل جدی مواجه شد.

به گفته چندین منبع آگاه، در عرض دو سال بعد از شکل گیری کنسرسیومی از شرکت‌های تحت مدیریت شمخانی جوان در دبی در ژانویه ۲۰۲۲، میلاووس به یک شبکه قارچی متشکل از ۲۰۰ کارمند تبدیل شده است.

برخی از کارمندان سابق این شرکت گفته‌اند که کار‌کردن در میلاووس مانند بازی در یک فیلم هیجان‌انگیز جاسوسی است. آن‌ها می‌گویند درون شرکت حتی کارکنان هم برای صدا زدن همدیگر از اسم مستعار استفاده می‌کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۴۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
39
لطفاً،
یک گزارش هم در مورد پسران ولایتی معروف به «گرگهای والستریت» تهیه و منتشر کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
37
80% نفت ایران را این الف بچه صادر می کند.
بابک زنجانی باید پیشش لنگ بیاندازد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
اون الف نیست دال حضرتش است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
37
معلوم است که برای این جور افراد تحریمها نعمت هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
اینا خودشون تحریم نیستن آمریکا گفته
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
16
درودبرشما. ریشه یابی عدم تحقق شعارهای خودکفائی، جنگ اقتصادی،نعمت بودن تحریمهاوانقلاب به پابرهنگان دارد!ساده وعیان است . سالهاست که دم خروس اززیر عبا وقبای تعدادزیادی ازبه اصطلاح دلواپسان وانقلابیون بیرون زده است! رخنه ونفوذ آنها درقدرت ولباس پاسداری به یُمنِ سلاح و خون شهدا!!! دراقتصادوتجارت پس ازجنگ ۸ ساله ودوره خاتمی ، گمانه زنی هارانسبت به تغییر مشی حضرات از جهاد و عزت ایران بیشتر کرد. تعدادی جامانده ازاین قافله تاراج وچپاوول درصدد برملا کردن نیّات متظاهرین به حزب الهی گری ازگردونه قدرت بیرون انداخته شدند، ودردوران احمدی نژاد بانیروی بیشتری پایه ریزی آشکار تجارت وثروت اندوزی را ادامه دادند.مخالفتها با روند مذاکرات برجام وکارشکنی بعداز توافق ازسوی کاسبان تحریمها پوشیده نبود! همان نظامیانی که طبق فتوادراموراقتصادی وسیاسی مجاز به فعالیت نبودند!بدون هیچ انتقادی ویااعتراضی درعرصه های منع شده حضورآشکار داشتند وحاصل آن رانتهای فراوان وفسادهای افشاشده که منجر به فقرجامعه بافاصله های اجتماعی گردید. امثال شمخانی که پیشینه رانت خواری درقدرت راداشته وتبدیل به نفوذی گردیده زیادندو اگر قانون (ازکجا آورده اید؟)اجراشود خیلی هابه میز پاسخگوئی فراخوانده میشوند.!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
26
من نمی توانم محاسبه کنم که انسان چه قدر مال و ثروت جمع کند برای 7 پشتش کافی خواهد بود.
اما این را می دانم که جماعتی برای 70 پشتشان مال اندوزی کرده و هنوز هم به این کار ادامه می دهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
احتمالا تصور می‌کنند ۱۰۰۰ سال دیگر عمر می‌کنند
کسی که بدون ترس دزدی و غارت می‌کند هیچ اعتقادی به آخرت و حساب رسی قیامت ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
31
ماجرای ریزش ساختمان متروپل گوشه ای دیگر از فساد را نمایان کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
1
32
امام جمعه بابل چرا خفه. خون و خناق گرفته لال شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
21
پسر کو ندارد نشان از پدر. تو بیگانه خوانش مخوانش پسر ازغارت کن غارتکر حاصل میشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
12
پسر کو ندارد نشان از پدر. تو بیگانه خوانش مخوانش پسر ازغارت کن غارتکر حاصل میشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
21
آآآآآی عظام.... آی داعیه دار عدالت علی... هر چه می کشیم از توست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
ببند دهنتو?آاااا خبر نداره??
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
14
1
همه میدانیمکه اگر بگذارند مخالفین و مغرضان وتنها گران .پزشکیان انسان مومن و باشرفیست..قطعا تمام تلاش خود را خواهد کرد.مرد صلح و دوستی است عادل است .رک وراست حرف می‌زند... ولی حیف که عده ای خود را عقل کل ووارث انقلاب می‌دانند وفقط می‌گویند ما می‌توانیم.ولی تا رهبر معظم انقلاب هست خیالی نیست.حمایت رهبری یعنی حمایت مردم ایران . خدا به پزشکیان کمک کند.
Jam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
18
3
عین خبر یورو نیوز رو کپی کردین اگر یورو نیوز نبود شما هیچ منبعی برای خبرهای اینچنینی نداشتین .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
نه لابد فقط پدر شیمیایی من دزده که بخاطر اینکه که بعد از ۴۰ سال خواست ارثش را بگیرد ۴ سال متهم به دزدی شد که چرا ارث خواسته
فردای قیامت چگونه جواب میدهید
حمید
|
France
|
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
20
درود به این گزارشتون
آدم
|
United States of America
|
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
20
یه خبر خیلی خیلی جالب.
آقازاده ژنرال شمخانی و دیگر افراد درگیر در فروش نفت ۹ درصد شیتیل می‌گیرند، اونوقت سهم شرکت نفت برای اکتشاف و توسعه ۸ درصده.

باور کنید عین حقیقت. خبر اول را ایمن‌آبادی نماینده سابق مجلس داده.
‎#تحریم_نعمت_است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
خب عسلامه دیه☹️?
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
9
خواهشا نهادهای امنیتی بررسی چنانچه به این نتیجه رسیدند ایشان ذره ای به خاطر منافع شخصی اینگونه با زندگی ایرانیان بازی کرده و جلوی برجام را گرفته حقش این است که تمام اموال ضبط و به اشد مجازات یعنی اعدام محکوم تا عبرتی برای سایر مسولین گردد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
نههههههه میخوای تمام شیوخ عرب ناراحت بشن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
1
18
ماشالله آقای شمخانی اگر این گفته هادرست باشد که دمتان گرم معنی انقلابی بودن حالا می فهمیم ۳۰سال ما گچ خوردیم امروز همان گچ هم نیست که بخوریم خدایا شکرت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
تازه با این پولها در پاناما برج ساختند برای نواده ها
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
17
ستون پنجم و نفوذی ها به اینها میگن که کشور رو نابود کردند، ضمنا تعداد زن های شمخانی نیز اعلام گردد بد نیست!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
19
حالا پست فطرتان بی شرف های کفتار صفت خائن مال حرام خور و پدر مردم درآر و شناختید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
از سقف برو بالااااا نزن این حرفا رو ?
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
12
خدا لعنت کند شمخانی را . وخدا لعنت کند کسانی که ۸سال اتش جنگ را در این کشور شعله ور نگه داشتند تا افرادی امثال شمخانی به اهداف خود برسند و خدا لعنت کند کسانی را که حاج قاسم را به شهادت رساندند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
خداهمشون رو ...!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
19
گرگی در لباس میش ،منافع یک ملت را فدای منافع نامشروع خود وخانواده اش کرد
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
1
23
توله دزد نظام
خودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
13
کلمه زنا زاده برای عبیدالله بن زیاد قاتل امام حسین بکار رفته براز ایشان نیز شایسته است چراکهمردم در فشار اقتصادی رنج میبرند و خانواده ایشان ثروت کشور را به یغمای میبرد.راستی آقای شریعتمداری در کیهان اگر از این فسادگری پرده بردارد حتما در جامعه عزیزتر خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
نههههه کله خر هرگز از این شکرخواریها نخواهد کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
11
1
سفارت انگلستان پول ریخت خط مشارکت با رسانه‌ها ی اونور آبی دنبال کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
سهم شما چقدر شد؟?
صفایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
12
اکثريت مردم از رانت و دوزدی و سرمایه روسای 45 سال گذشته حتی از وضع فرزندان و اقوام آنها خبر دارند و صد در صد هم رهبر و مقامات بالا هم خبر دارند پس چرا کاری نمی‌کنند و اصرار دارند که همین افراد در قدرت بمانند ومردم نسبت به انقلاب و حکومت بدبینتر شوند ومردم بیشتر حساس شوند که70 درصد مردم رای ندهند حکومت چه سودی می‌بره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
هاااااااا صفایی جون صفا آوردی عارضم که یه آقایی داریم بنام م خ که ایشون دیروز چیز جالبی نوشته بودن: کدوم حکومتی از شرکت نکردن مردم در انتخابات ازبین رفته؟ نهایتش صندوق رای رو جمع می کنن!!!!!!!!!!!
بنظرم پرژه بعدی همونه که ما هم بشیم طالبان و اونوخت طالبان در دنیا رسما بشه:هاتانِ طالبتان ِ?یعنی این دوطالب هستند ایران وافغان ! يادتونه أز ٤٥سال پیش در درس شیرین عربی بهمون یاد می دادن هاتانِ طالبتانِ؟ هدف این بود بگید رائفی پور =عرفاتپوز بیشتر توضیح بده ??????
امیرکبیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
11
خدایا یا بکش یا بگش....اگر زورت میرسد،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
1
14
لعنت به خائنین غارتگران فرصت طلبان این مملکت
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
21
مقصر اصلی این اوضاع اسفناک شخص رهبر انقلاب است چون ایشان اگر میخواست و اراده میکرد میتوانست با یک حکم جلوی تمام این دزدیها و رانتخواریها را بگیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
این ظاهر امر است! أما تصميم هاي بالا دستي كه ميگن!! جايي در لندن و مسكو و پكن گرفته ميسه أما بنام كسي ديگر تمام ميشه! سياست براي خيلي أز اهالي آن مانند قايقي است در دریایی خروشان! نمیدونن کجا هستن ! نمیدونن کجا میرن و ....اگه از این قایق بپرن بیرون هم خب معلومه. چی میشه! به سرنوشت قذافی و صدام و...فکر کنید?
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
9
به به هر دم از این باغ بری میرسد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
13
کی به کیه بخور بخور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
فقط مردم ایران نباید از سفره ایران بخورند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
15
خدایا خدایا باخواندن این مقاله اشک در چشمانم حلقه زد .مگر انسان چقدر برای یه زندگی ابرومند میخواد .ایا اینها حتی یکبار فقط با وجدان خود خلوت نمی کنند .ایا به فکر زندگی کسانی که در کپر های جازموریان سیستان وهزاران زندگی از فقر پاشیده هستند .دین به کنار لا اقل کمی ازاد مرد باشید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
۳۰ میلیارد ارث مادر مرحومم را بنام دین گرفتند و بردند و مادرم فوت کرد و بخاطر پدر شیمیایی ام خیلی سختی کشید همان پدری که بخاطر ایران سهمیه هم نخواست اما ارث پدرم را هم گرفتند
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
11
اگه خدایی هست به حق خودش تک تک کسانی که به کشور وملت ظلم کردن واین کشور رو غارت کردن به سرطان ناعلاج گرفتار شید نعره بزنید ودرد بکشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
این دعای هر شب من است بعد نماز
شخص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
12
0
ما که پسر خاله آقای شمخانی نیستیم ولی پیشنهاد می کنم شما هم خبر هایی که شبکه های خبری ضد ایران و روسیه چاپ می کنند رو به عنوان واقعیت به خورد مردم ندید. آخه بلومبرگ از کجا بدونه چنین چیزایی رو آخه مگه شبکه جاسوسی مالی داره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
داخلی ها گرا و اطلاعات می دهند به بلومبرگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
چشم بازم صبر می کنیم حالا چون تومیگی ها?
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
11
قبول کنید ژن خوبی داره. حتما که از رانت موقعیتی ، پولی ، اطلاعاتی، یا حمایتی پدرش بر خوردار نبوده، شاید یک هول کوچکی داده راه افتاده شروع به دویدن کرده.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
11
این آدمها از آنجایی که ذاتا اعتقادی به حرام و حلال و بیت المال ندارند و حکومت را شناختند که چه جور آدمهایی می‌خواهد
با ظاهر و حرفهای فریبتده در حکومت نفوذ کردند و به انقلاب و مردم خیانت می‌کنند. از آن طرف هم حکومت فکر می‌کند اینها خودی هستند و جلو چاپیدن را نمی‌گیرد. ساختار را اینجوری بنا کردن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
علی آقاااااا?حکومت فکرمی کند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
امام حسین در خواب به سی که شهید شدند گفتند اگر پشت من هستید اول حق الناس بر گردنتان نباشد
اینها اگر به آخرت اعتقاد داشتند مال حرام نمی خوردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
16
شمخانی یک مفسداست....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
9
افسادطلبان علیه افسادطلبان!
مرتضی‌
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
12
تا امثال‌شمخانی‌تو‌ایران‌هستندچشم‌اندازی‌جز‌ویرانی‌ایران‌وجود‌ندارد.
محمودصفرنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
11
تابتوانندبهتردزدی وجنس قاچاق واردکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
9
اینم میگذره
رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
11
اگر سودی است در بازار با دامادو فرزنداست
خدا این ژن خوب این مضامین را مگیر از ما
حالا این همه خیانت را از آقا زاده ها گفتید واقعا اصولگران آنرا تایید خواهند کر د یقینا خیر و خواهند گفت اینها حرف های دشمنان و ستون پنجم است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
14
باید هم مخالف برجام باشه چون منافع خودش اقا زاده با تحریم‌ها پا بر جاست بدبخت ما ملت ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
هموطن عزیز فکر میکنی برجام باشد چیزی عوض میشود؟
مگر روحانی یک هواپیما پول از اوباما نگرفت چه شد؟ با اون پول میشد ۸۳ بار از تهران تا پکن قطار کشید. اما جناب روحانی که بدون تشک مارک خوابش نمیبره گفت مگر ۴۰ ساله می‌شود مملکت ساخت.
کشوری با ۷ درصد منابع جهان شد فقیر و ترکیه بدون نفت و گاز شد جز ۲۰ اقتصاد برتر جهان
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
10
1
از اینکه ایشون و دیگران از جمله اصلاح طلبها ی اعظم دچار مشکلات عدیده اقتصادی هستن حرفی نیست اما چه ربطی به برجام داره فکر میکنید با درست شدن برجام ما میتونیم زندگی مستقل داشته باشیم استکبار جهانی کل ایران رو نمیخاد چه با برجام چه بی برجام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
8
0
از یک فردی که درنهایت کاملا انقلابی خدمت نموده بعید است که خودش وفرزندانش حاضر باشند که برای کسب درآمد ملتی راباتوجه به تحریم‌های ظالمانه آمریکا دچاررنج ومشکل نمایندولی چوب خداهم بیصداست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
خخخخخخ آره تو ?????????
بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
10
با سلام دیگه جمهوری اسلامی است همه با هم برابرند پسران اقای شمخانی هم حقی دارند مانند شیخ گریان و داماد و پسرانش گناه دارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
دقیقا وقتی مرجع تقلید ۱۰۰ ساله با پول خمس و زکات ۱۰۰ کشور را می‌گردد چه انتظاری می‌توان داشت
بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
9
با سلام دیگه جمهوری اسلامی است همه با هم برابرند پسران اقای شمخانی هم حقی دارند مانند شیخ گریان و داماد و پسرانش گناه دارن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
1
12
خیلی متاسفیم که امثال این سردارها در حکمرانی فاسد کشور زیاد است و مردم در فقر و گرفتاری و فلاکت هستند ولی امثال شمخانی و پسرانش و ...از رانت و اختلاس تحریم ها استفاده و میلیاردها دلار ثروت مردم رو به تاراج بردند ،،رهبری یعنی بی خبر است این همه اتفاقات رو رصد نکرده ، چرا پس همچین آدم فاسدی باز در حسینه رهبری دیده میشود این توهین به شعور مردم است و اگر چنین اتفاقی در کشور چنین می افتاد همه آنها را اعدام میکردند،،برای همین مردم اکثریت دلخوشی از حکمرانی ندارند و نظام چگونه میخواهد پاسخگو باشد،امثال شمخانی ها به اسم انقلاب و دین ثروت کشور و مردم رو دزدیدند و برای خودشان قدرت و امپراطوری ساختند،،با این روش کشوری بنام ایران در اینده نخواهد ماند ،،خودی ها که به مردم رحم نکردند وای بر بیگانه،،،اگر حکمرانی که دم از علی و امام حسین ع میزند تا حالا باید امثال این مسئولان خائن را اعدام میکردند ،،واقعا متاسفیم،،و از جناب پزشکیان رئیس جمهور تقاضا مندیم واقعا دست کاسبان تحریم و رانت و دزدی ها رو قطع کند و از امثال شمخانی ها نترسید و با قدرت جلوی آنها بایستد و آنان رو محاکمه نمایید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
نه دوست عزیز باید چشم به غیرت همان بیگانه داشت! چون اگر آن بیگانه نبود شوروی(بخوانید روسیه) پس از جنگ دوم جهانی ،هرگز از آذربایجان بیرون نرفته بود و معلوم نبود که ایران همین گربه ای که امروز هست هم باشه?????تاریخ بخوان
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
10
خاک‌عالم‌برسر‌ماملت‌ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
چرا خاک بر سر ملت
خاک برسر جد وآباد کسانی که اسم دزدی مسئولین رو گذاشتن اختلاس
مدنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
1
13
اطراف رهبر فساد موج میزند تا زمانی که پاک سازی نشود از این بدتر میشود شمخانی از بنیاد گذاران سپاه معاون جاسوس شمخانی باید محاکمه شود و علنی باشد آقای اژه‌ای که ادعا مسلمانی مکنی شروع کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
آقای اژه ای؟!!!!!!!
دلت خوش است.
جز خدا به کس ننالم از ظالم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
10
خیر برکت شمخانی و امثالهم برای کشور و انقلاب بس است ، فرزندانشان هم که ......قحط الرجال که نیست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
9
ایران =۴٪ خاص
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
بعلاوه نیجریه و عراق و افغانستان و لبنان و سوریه و لیبی و ...
مجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
12
خدایاچقدرقشنگ این مملکت رومیچاپن من موندم هیچکی نیست جلوایناروبگیره که ماشالله کمم نیستن خدالعنتشون کنه نسلشون منقرض بشه .چه عدالتی اجراشدتواین مملکت امثال اینهادارن میچاپن یکی هم نون شب نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
نه یکی نیست! رضاشاه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
عین معتادی که همه چیز رو میفروشه دارن میچاپن
بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
11
وقتی گدا زاده به آقازاده تبدیل میشودباپول ملت بیچاره ایران
دزدگیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
8
سلام بر دزدان ودلالان بی وجود وطن.انشاالله روزی خواهد رسید که به اذن خدا حساب پس دهند و جانشان را برداشته واز وطن متواری شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
چه فایده؟ همونای که سال۵۷رفتن حالا پزشکیان میخواد بره نیویورک ازشون پول قرض بگیره? تو میخوای یه گروه دیگه فراری بدی؟
راهش این نیست! باید بگیم برگذشت ها صلوات همه برگردن ایران هرکس هرکاری کرده اگه کسی شاکی خصوصی داشت حسابش حداست‌! اونوخت یه قانون درست و درمون بنویسم مث همه دنیا و دست از این انقلاب دزدی هم برداریم بسمونه برادرکشی بسمونه ویرانی بسمونه کینه آخه تا کی؟?????
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
14
شمعدانی گدا گشنه بی اصل نصب
محمدامین
|
United States of America
|
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
13
شمخانی خوش وخانواده اش دزدواختلاسگر هستند که متاسفانه قانونی درمملکت حکم فرما نیست تا به سزای اعمالشان برسند دهنش گشاده و هرگز سیر نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
1
13
زمان شاه هم اینقدر فسادنبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
اگر فساد منظورت دزدیه هرگز نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
کاش یک هزارم اون لااقل سود به کشور میرسوندن
ارزش پول ملی
شغل
کارخانه
احترام و جایگاه ایران
و ...
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
14
مملکت بی صاحب و اختاپوسهای وحشت چه به روز مردم آوردند، آیا فریادرسی هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
آره آقا هست
محمد معصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
2
6
قوم منافق دو رو
قوم ریاکار دو رو
دشمن انسانیت
دشمن زن و مرد
دشمن آدمیت
دشمن خدا
چه نامرد چه نازن
A.A
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
15
0
خوب دمش گرم بازم فروخته چرخ مملکت چرخیده حالا هر درآمدی هم داشته باشه حقشه عرضه داشته تجارت کرده حلال هم کشور از بحران نجات پیدا کرده هم خودش صاحب همه چی شده کاش از این جور آدما در همه صنف صادراتها بود اونوقت وضع کشور خوبتر میشد البته ممکنه یک عده از روی نادانی نظر منفی بدن چون فرزند یکی از سران مملکت است اما اشتباه محض است هر کی بتونه چه آقازاده چه فقیر زاده این جور معاملات را در وقت تحریم مخصوصأ انجام بده به کشور کمک بزرگی کرده . برایش موفقیت آرزو منم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
لطفا اگر فقیر زاده ای سراغ داری که این جور معاملات رو انجام داده لطفاً به ما معرفی کنید ممنونم میشم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
برو گیته بخور??????
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
13
پول حرام عاقبت خوبی نداره.
آلپ ارسلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
16
اقتصاد مقاومتی امام زمانی نتیجه اش گرسنگی و فلاکت
مصدق کرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
8
واقعا،باید به کی و چی باید اعتماد نمود،مملکت ایران را قاپیدند،البته امریکا هم آمارشون داره نمیدانم چرا برخورد نمیکنه،حتما دستش توی روغنه؟؟!!
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
9
ایران سرمایه دارترین کشور جهان است ازلهاذنفت،گاز،خاک،اب،معادن وغیره امامتاسفانه دست تعدادی خدانشناس مستظاهردزد،فاسد،رانت خرافاته که همه چیزهای مملکت رابه یغمابرده اندومیبرندوکشوررانابودکردندومردم کشورراروزبروزفقیروفقیرترمیکنندچراقوه قضائیه باقاطعیت برخوردنمیکندچه کسانی وعواملی پشت پرده است اگردین نداریدوجدان داشته باشیدانهایی که نمی‌گذارند تحریمهابرداشته شوند سودشان دراین تحریمهااست آقای شمخانی اینهاحق ناس است قوه قضائیه بایدهرچه سریعترتمام حساب‌های خاندان شمخانی رامسدودنموده ودراظهارعموم مردم شریف ایران ازانهابازجویی نموده واشدمجازات راخواهنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
7
بخوربخور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
1
7
بخورید ازاین خوان یغما گور پدر مستضعفین براشون بهشت بسه ویرانی مملکت هم مهم نیست که نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
8
می شود گفت بچه‌های اکثر مسولین در حال حاضر هم در حال استفاده از این گونه رانتها هستند!
کار مملکت دست عده‌ای کار نا بلد و سود جو افتاده که کشوری ثروتمندی چون ایران روزگارش به اینجا رسیده که حتی نمی تواند آب و برق و گاز و... ملتش را فراهم کند!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
9
چه کسی پاسخ گوی مستاجر بی منزل و چه کسی پاسخ گوی پدر بی پول و چه کسی پاسخ گوی جوان ناامید را میدهد وقتی یک نفر در حال کسب ثروت نامشروع است و چه کسی باعث به وجود آمدن این وضع اسفبار است خدا لعنت کند باعث و بانی ش
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
9
بله آقایون خود و فرزندانشان را صاحب همه چیز مملکت می دانند حالا تا......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
9
خدا لعنت کنه کاسبان تحریم را که نان آغشته به فقر و فلاکت و مرگ مردم را میخورند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
8
تا میتونید خون ملت رو در شیشه بکنید حالا معلومه پول نفت رو کی میخوره نفت رو کی به تاراج میبره چرا پول نفت هزینه کشور و آبادانی نشه واای بر ما ملت واای ...
اسداله رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
4
باسلام خوردن بردن ،اعدام شدن برن به جهنم
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
9
با بودن امثال شمخانی ها و پسران و عروس ها و دخترها و داماد ها این کشور هیچ وقت قانونمندانه اداره نمی شود اداره ایران مثل شرکت‌های هرمی است
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
5
با بودن امثال شمخانی ها و پسران و عروس ها و دخترها و داماد ها این کشور هیچ وقت قانونمندانه اداره نمی شود اداره ایران مثل شرکت‌های هرمی است
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
10
0
من برای فهمیدن راست یا دروغ بودن یک خبر فقط به مسلک ناشر خبر دقت میکنم!ناشر خبری اگر مسلک لیبرالی داشته باشه شنونده خبر با قبول آن خرییت دوبل خود را ثابت میکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
خاک تو سرت
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
نویسنده چپ نو هست! لیبرال نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
7
0
یکی از چهار متهم تحمیل خرجام به ایران،علی شمخانیه.چجوری با احیای خرجام مخالفه.حسن روحانی.علی لاریحانی علی شمخانی و علی اکبر ولایتی ۴ متهم اصلی پرونده خرجام اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
9
چه کسی در ایران هست که اطلاعی از چپاول بیت المال و ثروت ایران بدست چند خانواده خاص خبر نداشته باشد؟
فکر میکنید علت اینهمه نارضایتی و احساس بی عدالتی و بی تفاوتی مردم در انتخابات و... چه هست؟
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
7
آقای شمخانی آیا می دانی پرسنل نیروهای مسلح در فلاکت زندگی می کنند یا بیاد ضرب المثل قدیمی سواره از پیاده یا سیر از گرسنه خبر نداره ---گوشه سفره انقلاب رو کی این لاشخورها بیخیال میشند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
کسی که جذب نیروهای مسلح میشود لیاقتش ان است که در فلاکت و صبور و مقاوم در برابر فلاکت زندگی کند
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
6
هر روز خبر یه فساد در طبقه بالا.کیه که رسیدگی کنه.فقط خدا کنه به خاطر دل ما فقط یه نفرشون رو تو ملا عام دار بزنن.بقیه شون باشن و بخورن.فقط یکی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
7
خدا لعنتشون کنه، خودتو نسلتو که مثل خودتن از زمین برداره مردم از دست شما کاسبان تحریم که روحانی بیچاره اینهمه تلاش میکرد و داد زد کاسبان تحریم نمیذارن برجام برداشته بشه و تحریم ها لغو بشه، خلاص بشن
بیشرف ها
جاتون ته جهنمه هم تو و پسرات و هم اون بالا دستی های بیشرف تر از خودت که بهشون باج میدی
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
4
تا وقتی که شمخانی هاوامثال ایشان باشند ایران و ایرانیان ازاین بهترنخواهندشدیکی برای پنج هزارصدتاضامن بعضی ها هم ازپول بیت المال وخون حاج قاسم هاسیرشدنی نیستن فقط وطن فروشی
بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
5
وقتی من هم مثل شمخانی در جنگ سهم داشتم من بسیجی مجانی اون پاسدار حقوق بگیر حالا من تمام بچه هام تحصیل کرده وخانه نشین پس چطور میتوان به بهبود اوضاع خوشبین بود
کیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
5
خداروشکر که وقتی اسم این دانه درشت ها مطرح میشه، به جایی رسیدیم که مصونیتی باشد، این شبهات را باید از همان کسانی پرسید که دست این نامحرمان را رو می‌کند، در خصوص برجام هم، تاریخ کسانی را که به ذلت و تحریم ملت ایران راضی بودند و خشنود، آن هم برای کاسبی و د آمدهای میلیاردی، به سختی تنبیه خواهد کرد، به ما گذشت، هرچند سخت گذشت، اما هرگز نمی بخشیم،دلواپسانی، که نگران جیب خود بودند، تا معیشت مردم، در غصه ی فرزندان خود در کانادا و آمریکا بودند، نه بیماران روی تخت بیمارستان، به فکر تعطیلات در ویلای لواسانات خود بودند، نه مشغله ی کوچه پس کوچه های شهر و روستا،. ما می‌دانیم که چرا وچه کسانی برجام را برهم زدند، تا خودشان بر جام باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
9
انقلاب کردیم که آقازاده نداشته باشیم اونوقت هرچی اراذل و اوباشه مثل این آقا شده همه کاره مملکت!
اینا کین که اینقدر حاشیه امن دارن و هر کاری دلشون بخواد دارن تو این مملکت انجام میدن؟!!!
آدم زنده ای نیست که جلوشونو بگیره ، فقط بما بدبخت بیچاره ها گیر میدین و زورتون بما میرسه؟!!!
چطور برای دو تا خال مو زمین و زمان رو بهم میریزید ولی جلوی اینا رو نمی تونید بگیرید؟!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
5
خوشا به حالتان بخورید و لذتش را ببرید وای به حال مردم رنج کشیده خدایا خودت کمک کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
5
0
نوش جانش تنها نفت ایران که نیست نفت روسیه را می فروشد نفت جاهای دیگر هم می فروشد . بلومبرگچیز های دیگر هم نوشته بود
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
زهر جانشان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
2
ای عده ای پولدار شدن وای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
5
خاک بر سر ما ملت احمق ایران که آدم‌های ناشایست و نالایق و فاسد را برای خودمان کردیم خدا و داریم می پرستیمشان واقعا خاک بر سر ما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
لطفاً در انتخاب واژه ها دقت کنید وبه کل ملت توهین نکنید از ادب به دور است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
2
1
شمخانی که وزیر دفاع دولت خاتمی بود پس چرا اصلاح طلب بان دیگران رو به عنوان کاسبان تحریم معرفی میکنن حالا که مشخص شد کاسبان تحریم اصلاح طلبان هستن از دروغ دیگه میخوان استفاده کنن اون هم معتمد رهبری بودن شمخانی. در صورتی که زمانی که شمخانی به عنوان دبیر شورای امنیت ملی انتخاب شد اصلاح طلبان خوشحال شدند
محمد معصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
2
0
کیهان 1376
صدام تجاوز گر ناموس
از مهمان نوازی قوم ریاکار تشکر کرد. ؟؟
اگر جانباز غیرتمندی
از قوم منافق زن مگیر
..........
ايرانيان ملت غیرتمند
دانایی و معرفت
حق دفاع
دفاع از شهر
شهیدان هویزه
خونخواهی
غیرتمندی و شرف
جام زهر
عدالت حرف خدا اجرا نشد
ايرانيان ستمدیده بود
عدالت حق ایران بود
حرف خدا درست بود
جلیل زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
3
واقعا بایدامیدواربه بهبودوضع اقتصادی مردم ایران بود!!!این مقاله هم ازروی غرض ورزی است،امروزپسرشمخانی به قدری جمع کرده که شایدثروتش درحدتصورمانیست،اماچون هماهنگی جناحی برا غارت منابع ملت دارین،با لودادن به اصطلاح هکتور،شما جانشین وی خواهیدشد وچه کسی میخواهد شمخانی وشمخانی هارو پای میزمحاکمه بکشه
شما هم بایه تیر۲ نشان میزنی هم ادعای مچگیری اقازاده ها داری که مردم بگن مبارزه بافسادراه افتاده،دراصل راننده عوض میشه ولی ماشین غارت درحرکت روبه جلوست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
4
خداوندبهشت وجهنم رابرای قشرضعیف خلق کرده
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
1
6
هزار توی فساد......هویدا اخرین نخست وزیر مشروطه ایران فقط یک ماشین پیکان و چند کارتن کتاب داشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
4
۱ ایا میدانی هزاران دختر وپسر سن ازدواجشان گذشته اکثرا مدرک عالی دانشکاهی ودکتری ولز کار برایشان وجود نداردمیدانی با ۴۰سال بازنسستگی دارای مدرک دکترا با ۲۰تومان حقوق بازنشستگی وچند سر عایلهیعنی چه پس سریع به این مسایل توجه ویژه کنید نگذارید اب بگندد
تاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
2
با تک نرخی کردن ارز و تک نرخی مرجع
و حذف پلمپ تعدیل بانکهای بی پول سرمایه
میشود نظام عدالت محور داشت با بریدن دست چپاول گرا و مسدود شدن درز چاک منابع ثروت کشور
میشود امید وار بود چرا که تراز پولی داشته باشیم کسب کار با عدالت علم فن آوری صنعت کشور شکوفایی میشود
عباسی
|
United States of America
|
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
6
شک نکنید آنهایی که با فیصله پیدا کردن مسئله هسته ای مخالفت می کنند سود و منفعت خود و وابستگانشان در همین تحریم هاست و با بهانه تحریم اجناس را با صدها برابر قیمت به ملت بدبخت عرضه می دارن ولی ملت از این رفتار خسته شده اند و دیر یا زود مسئولین خائن و بی کفایت را به زیر خواهند کشید
سید محمد فاطمی نیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
4
اگر این مقاله ی اینترنتی در باره ی شمخانی و پسرانش درست باشد و حقیقت داشته باشد ؛ خود شمخانی دقیقاً مزدور سیا و موساد است و عمداً نگذاشت که ملت از زیر بار سنگین و جانکاه تحریمها رها شود.اصلاً جاسوس هم نباشد با این اوصاف خائن و کاسب تحریم که هست .چرا کسی جرات نمیکند و یا نمیخواهد با چنین افرادی برخورد کند؟! بعضی وقتها در کوچه و خیابون و بین مردم خیلی ها میگویند که اکثر رده بالاهای حاکمیت مامور سیا و موسادند.اگر این اوصاف در باره ی شمخانی درست باشد ؛ حرفهای کوچه بازاری هم درست است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
6
خدا این ملت کی میخوان بفهمن
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
4
این چنین افراد ازخدا بی خبر، فقط بفکر جیب خود هستند، افسوس که ثروت و قدرت مانع برخورد قانونی میشه باهمین افراد خاطی میشه، افسوس....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
11
ایران و نکبت گرفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
9
یه مشت بی شرف شدندمسئول .
لاشخورها
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
7
همشون مفتخور هستن و حروم خور،
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
5
تا مشکل تحریم واف ای تی اف حل نشود،،
این بچاپ بچاپها ،،آسیب به اقتصاد ومعیشت مردم خواهد زد،ودودش بچشم فقرا میرود،
ناشناس
|
Canada
|
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
6
با يک محاسبه ساده نه يا ده درصد پورسانت فروش نفت که اين خانواده دريافت مى کنند در سال بايد مبلغى حدود سه ميليارد دلار باشه طبيعى است با اين خصلتى که بعضى ها در ساختار قدرت دارند با تمام قوا در حفظ منافع خود و فاميل هاشون تلاش کنند و دست به هر کار خلافى بزنند.
ریسسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
1
سلام دولت انقلابی چرا پسران شمعانی را محاکمه نمیکنند وچرا علی شمعانی که این همه ثروت باد اوردهرا دارد محاکمه نمیکنند و چرا تحریم چون تحریم به نفع علی شمعانی وپسران او است مگر ما دولن انقلابی نداریم چرا حزب الهلی که ما داریم یاران او و اقوام او و کسانی که بااو سروکار دارند محاکمه نمی کنند ایا دولت پزشکیان هم این کاررا میکند باید هرچه زود تر بساط تحریم برچیده بشود چون به نفع عدهای در ایران شدهاست ورانت خوبی برای کاسبان تحریم است اقای پزشکیان ریس جمهوری مردمی خوهشن تحریم بی تحریم و باید از طرفف ملت ایران صلع وثبات برقرار بشود تا عدهای نتوانند رانت به وجود بیارند ومروم بدبخت را بیچاره کنند همه میدانند که عداهی در دولت انقلابی چکار میکنند باید جلو نفود انها گرفته شود تا مردم به عدالت اجتماععی برسن یا حق
محمد جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
1
الان که برجامو نوشتید چرا میشه از تحریم کاسبی کرد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
1
2
سلام پس وزارت اطلاعات اینجا چکاره هست عرضه جلوگیری از عملکرد خلاف آقا زاده ها ندارد ،یا اینکه تو برنامه اش نیست جلوی چنین خلافی را بگیرد، قطعا فرزندان خودش جزء آقا زاده ها هست از رهبری و دیگر مسئولان تقاضای رسیدگی جدی داریم،
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
وزارت اطلاعات فقط این را بلده کامنت نویسان فضای مجازی را تهدید به بازداشت کند.
کدام اطلاعات یک عده شکم کنده با سه متر ریش با چها رتا انگشتر عقیق به دست. تنها دانشی که دارند مذهبی بودنشان بوده که باعث جذب در ان ارگان شده اند نه هوش و توانایی! . ضغیف کش!.....
گروه آزاد
|
United States of America
|
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
3
سلام،تمامی این افشا گری ها بی فایده است.چون هنوز این آقایان و آقازاده ها سر جایشان هستند و یا برمی گردند و به کارشان ادامه می دهند.و این یعنی مسخره کردن مردم و ناامید کردن مردم از نظام و اسلام است.ممنون‌
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
1
خوش بحالش آقا زاده است ما چرا نمی‌تونیم چون آقا زاده نیستیم
ناشناس
|
Russian Federation
|
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
1
اگر دست خری از طلا گیر آورد در خود فرو کند وباخود ببرد.شاید آنجا به دردش خورد.
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
4
خوشا به حال امام زمان عجل که صاحب این مملکت است !!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
3
تا این دزدان گنده بازم صد بارهم بگم که کم گفتم .مملکت رو به فناست
کمال
|
Canada
|
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
3
با این اوصاف شمخانی و پسرانش تروریست های اقتصادی هستند که با ممانعت از اجرای برجام و به دست گرفتن بیزینس پر سود دور زدن تحریمها کمر میلیونها نفر از مردم ایران را زیر فشار اقتصادی شکستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
2
اگر نمیدونستید حالا بدانید که چرا خوزستان پیشرفتی ندارد چون خیلی از اقوام عرب وقتی به مقامی می‌رسند تمام فک وفامیل رو از این طریق سر کار می‌برند حالا میخواد سواد داشته باشه یا نداشته باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
1
شمع خانی گداگشنه جوانهای مردم روتوجبهه وادارکردبرندجلووخودش فراری بودماخودمون میدیدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
2
آیا رهبر ایران ازین دزدیهاتوسط شمالی خبر دارد ؟؟؟؟ما سهم خودم محجبه رو حلال نمکنیم فراموش نمی‌کنیم
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
4
کاسبان تحریم.غاصبان بیت المال.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
2
مسبب اصلی و مخالف اصلی برجام شمخانی بود .حذسش هم ساده است چون فرزنداش سلطان حمل . نقل دریایی هستن و تحریم براشون پرسودتره .
انشالله که دیگه شمخانی تو این دولت نباشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
4
اشکالی ندارد!!
هزینه شو مردم دادند اونم چند برابر سود کاسبان تحریم!!!
بلع، مردم! یعنی بیماران و بیمارداران ... دختران دم بخت و پسران ناتوان از ازدواج و ....، بازنشستگان شرمنده اهل و عیال...کارگران....و...‌
آره ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
4
خانواده شمخانی خیانت کار به ۸۵ میلیون مردم ایران هستن وحقشون فقط یه چیز هستش مرگ زجر آور دور نیست وخیلی نزدیک
کیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
2
کاسبان تحریم. که از کاسه‌های مردم کسب روزی می‌کنند. یادش بخیر، نامه ای که از جبهه ی جنوب و اوایل جنگ نوشته شد، و با قرائت آن توسط شمخانی، همین عریضه، کوپنی شد، و بلیط برنده ای و ژتونی، که جفت 6 آمد و....، پسر کو ندارد نشان از پدر؟ نشانش بده، تا زنم خنجری بر جگر!!!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
6
کسانی که می گویند تحریم نعمت است یا مخلف اف ای تی تی اف هستند چون کاسبی انها واقا زاده هایشان ب هم می خورد یکی از انها همین شمخانی با نفوذ وقدرتمند در پشت پرده است
هوشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
2
باید قانونی وضع شود که رکس پست گرفت حق ندارد بستگانش را هم پست بدهد.مشکل عمده مملکت این است. چه معنا دارد هرکس آمد کره هایش را هم بیاورد.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
2
خدا لعنت کنه این آقازاده های پست فطرت رو خدا لعنت کنه شمعخانی رو که چطوربا برجام مخالفت میکرد برا اینکه پسرای … بکنن ایشاله که خیرپسرات رونبینی همینجورکه مردم روز به روز بدبخت میشن
ابوالفضل ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
1
ما از بن سلمان باید یاد بگیریم تمام شاهزاده‌هارو جمع کرد و زندانی و تمام اموالشان را مصادره کرد از محمد سلمان هم کمترین داره بهشت می‌سازه برای مردمش
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
1
با سلام
لطفا پخش کنید ها نظرم
.
شخصی هستم که با وجود مشغله کاری زیاد، باز هم مطالعات مناسبی از منابع گوناگون دارم به صورت مستمر و روزانه
در چند وقت اخیر مخصوصا از نزدیک های قبل انتخابات
به قدریییی مطالب خوندم از رانت و فساد و بی عرضگی و اختلافات و نا اهلی ها و نامردی هااا و یکه تازی هااا و دروغ هااا و بیشرفی خیلی از مسئولان نام آشنا و کم آشنا
شاید بتونم بگم بالای 500 گزارش مفصل
که عمیقا دچار فشار عصبی و عذاب روحی شدم که کاملا اثرات بدی گذاشته برام
حالا جدا از اینکه زندگی من و امثال من رو به فنا و نابودی کشوندن این ادم ها در این مملکت
با خوردن و بردن هاشون و با نامردی ها و کارشکنی هاشون
.
من و امثال من در این مملکت شاید 70 میلیون نفر باشیم
شایدم 20 میلیون که زندگی ‌70 م رو میچرخونیم
از شدت ناراحتی بارها گریه کردم از اینکه چرا مملکت زو به این وضع انداختن
و بدتر ناراحت شدم چرا ملت و من و. ما میپذیریم این رو
چرا درگیری تار موی زنان کردن ملت رو و لجبازی به وجود آوردن در جامعه
حرف دلم بود ولی شما تجسم کنید این حال و روز رو برای میلیون ها انسان
که به خاطر شااااید 5 هزار نفر آدم نامرد و شیاد بالا دستی که باعث و بانی این وضع مملکت و میلیون ها مرد و زن و بچه و پیر و جوون هستند
پخش کن لطفا نظرمو
دلم آتیشه از این وضع از مسئوول و از مردمی که...
ناشناس
|
Germany
|
۰۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
2
این مرتیکه یکی از علایقش فیلم تروی بوده و عاشق شخصیت هکتور فیلم تروی بوده . اسم مستعارشو هکتور گذاشته!
وای به روزی که گدا معتبر شود.
اگر انقلاب بدست روحانیت نمیافتاد شمخانی با درجه استوار یکمی از رسته پیاده گارد بازنشست میشد. خواب درجه سرلشکری هم نمی دید چه برسد اقازاده اش دلال نفتی شود....
نهایتا میشد خرما فروش در جاده اهواز ابادان!
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
1
اقازاده با افراد دلال در اپوزوسیون از طیف پهلوی چی در ارتباط است تا پولشویی کند
جمیل اسماعیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
2
یه فامیل و خانواده دیگر از لاشخوران سر سفره ملت ایران و کاسب تحریم و لاشخور خونخوار مردم بدبخت ایران....و یکی از بهترین نمادهای عدالت گستری در نظام حاکم بر ایران...حیف خون جوانان و عزیزان خانواده های مظلوم ملت ایران.
پرنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
3
۴۵ سال از انقلاب میگذرد فقط آقازاده ها و حرم بالای مملکتی از خوان می‌خورند آن هم نفت این طلاسیاه این بار بعد بابک زنجانی نوبت به خاندان به شمع خانی رسید . چون عرب زبان هستند خوب می‌خورند و معامله می‌کنند. یک سوال برای ملت هست که کی نوبت این مستضعفین و قشر پایین مملکت میشه که از این فروش نفت دلی از عزا در بیارن . فکر کنم اون وقت برای قشر اتفاق نخواهد افتاد . مردم عزیزانی فهمیدید چرا جامعه ما مردمش البته طبقه پایین رشد نمی‌کنند. چون تا این برادران هستن ما چکاره هستیم . پس ما باید گشنه و ضعیف بمانیم و صدایمان هم در نیاد . خدایی در این مملکت چیزی بنام عدالت وجود دارد ؟البته این آخرین بار نخواهد بود و باید قرعه بنام کدام خوش بخت در بیاد و از این سفره خود و اعضای خانواده دلی از عزا در بیارند . ی مسله دیگه از مسولین هر کدام اجاق کور باشند و دارای اولاد پسر نباشند به نظر شما چه کسی بر سر خوان خواهد نشست خخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
0
احسنتم!!!,
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
2
این کشور بصورت گروه های مافیایی اداره میشه که مافیای سیسیل باید جلوشون لنگ بندازه البته خداوند حکیمه و تک تکشون به درک واصل خواهند شد و اسن سرزمین از آلودگی پاک خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
1
این پول ها از گوشت کفتار و سگ کثیف تر نوش جان... گرانی و تورم رو گردن ديگران نندازید که خود شما سران کثیف و لجن وغارتگر ایران باعث و بانی هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
1
علی شمخانی یکی از جاسوسای انگلستان و اسراییل هست متاسفانه وزارت اطلاعات در مورد افراد بالای نظام هیچ گاه تحقیقات انجام نداده یک دو جین در سطوح بسیار بالای نظام داریم که جاسوسی کشورمان را می کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
0
بله متاسفانه این جورخبرهادیگرخیلی تکراری شده که نهایت شایدیک پوزخندی از دردی که داریم بزنیم، همه حرفها تفسیرها درست بود.فقط یک نکته که چرابرکنارنشد! دلیلش مربوط به جایی خارج ایران وباید در روسیه واینکه چراپسردراونجادرس خونده و چراالان خریداران درجه1رونفت روسیه میدن وخریداران تهاتربااجناس بنجال و پول نده رونفت ایران... حالاشایدیک از دلایل اینکه نتونستن عوضش کنن یاچرااول تایید نشدوبعدشد
محمد قربانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
1
از وقتی که به موبایل قاپ لقب آرسن لوپن را داده اند آرسن نام فامیلش را به شمعخانی تغییر داده
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
0
اونوقت رییس قوه قضاییه میاد میگه اموال مسئولینو بررسی کردیم . هیچکس از راه فساد پول درنیاورده.
همین که میگه همه خوبن یعنی دروغگوه. یعنی حتما خودشم مثل ایناس که میگه همه خوبن
مملکت گل و بلبل. البته آب از سرچشمه گله.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
2
بالاخره بزودی به درد بی درمون مبتلا میشوند این جهان جای مکافات است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
0
شمخانی ولایتی وسایرین از سفره انقلاب استفاده میکنن این ها ملت ایران را از زیر یوغ شاه نجات دادن چه کارشان دارید بیچاره هارا این تجارتها وداشتن کشتی نفتی وپروژه ها در خارج حق قانونی این بنده خدا هست ملت سیخی چند ملت باید در راهپیمایی ها شرکت کنن از این ها دفاع کنن در برابر آمریکا وسایرین دشمن ما آمریکا واسرائیل غاصب هست ولشان کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
3
رهبر میگه کشش ندین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
1
دولت ما پره ازین پسراااان
که هر روز بالو پرشون بیشتر میشه،
تشویق و به دادن به دزدان اینچنینی عرف شده در ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
2
اسم آقای قالیباف وخانوادهاش بد درسته بابا بیاید پسران آقای شمخانی وخودش باید آقای قالی باف لنگ بکشد جلوی این بچه های رئیس امنیت ملی?
ای‌داد بیاد این مملکت دست چه کسانی افتاده همه می خواهند از هم دیگه سبقت بگیرند
یکی دوتا هم ختم نمی شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
1
ایکاش وهزاران افسوس ،دولتمردان وسیایستمداران ما هم زیاد نه نیم ساعت سخنان خوزه مونیکا رئیس جمهور سابق مطالعه می کردنند آنموقع می رفتن دنیال منافع خود
انسان چقدر باید حرص وتمع داشته باشه،
البته مقام معظم رهبری فرمودند :اینها نوکیسه اند وگداه گشنه به این خاطر سیر خوردن ندارنددرمورد ماشینهای آنچنان فرمودن زیادشده در داخل ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
0
خلاف هست وخواهد بود ولی بعضی وقتها دروغ مانند گلوله برفی است که هرچه بیشتر غلطانده شود بزرگتر می شود وکسانی که پشت به آن هستند جلو خودشان را هم نمی بینند در دنیای کثیف سیاست باید خود را پایید وپرهیز کرد تا در عاقبت آلوده به خطا وگناه نشد بخوانید وباور خود را بارور نکنيد.
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
3
خوب ب کول مردم سوار شدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
1
آفرین بر شما. چه ریشه یابی کردین فقط همراه با ریشه یابی سرتون رو هم مثل کبک زیر برف کردین . عجیبه اینهمه خودتون رو به زحمت انداختین اطلاعات رو به دست آوردین ولی جوری نوشتین که انگار هیچ اطلاعاتی از وضع کشور ندارین . اطلاعاتتون نصفه نیمه ست و تحلیل به درد بخوری پشتش نیست.
شهروند ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
1
جناب آقای شمخانی
چرا می‌خواهی اصالت خودت را نشناسی جنابعالی در زمان شاه پهلوی یک پنچرگیر بودید و کَپَری نشین از کجا آوردی ویلای لاکچری در بهترین جای تهران در دل کوه ساختی فقط دلم به حال رهبر معظم انقلاب می‌سوزد که در بهترین دوران جوانی دست خود را فدای ایران کردند و امثال شهید احمد کاظمی، شهید جهان آرا، شهید همت، شهید بهشتی، شهید باهنر، شهید رجایی، شهید شهید شهید آخه کدام ها را بگم که رفتند و کشور را گرفتيد و تخلیه کردید امام شهیدان فرزندان خود را داد و فدای ایران کردند تا شما و امثال شما و خانواده محترمتان هزینه پول خرید نان شان یک ماه حقوق منه که ۳۵ سال زجر کشیدم اُف پیغمبر اکرم برشما
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
2
نوش جونشون باشه
باغ بدون دیوار عاقبتش همینه
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
2
مردم 45 سال ایران عجب انقلابی کردند واقعا عجب انقلابی کردند
S
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
1
پایه واساس انقلاب همین بوده وهست وخواهدبود چیزی عوض نخواهدشد یه عمر که مردم را به خواب کرده اند واموالشان را به تاراج برده اند فقط موقع جنگ به فکر مردمند مردم باید کشته شوند تا آقایون وحرامزادههایشان بیشتر چپاول کنند عزیز وطن قریب وطن بینوا وطن فعلا که شغالان جولان میدهند
ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
1
جناب شمخانی
من نمیدانم چگونه میتوانی جواب خون رفیق‌های شهیدت را بدهی.متاسفانه با کارهایشان امثال شما و آقازاده هایتان خیانت کردی بخون شهدا و ملت شریف ایران و متاسفانه با عقاید مردم بد بازی کردید و نتیجه اش الان شده است که اگه شعور داشته باشید می ببینید.با کارهای شما اعتقاد مردم به دین و شریعت متاسفانه نزد جوانان کم شده است.خدا استان نگذرد و جزای خیانتان را ان شاءالله‌ در همین دنیا ببینید بحق فاطمه زهرا س
محمد
|
Bangladesh
|
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
1
3
حالا بگیدشاه دزدبود.شاه وطن پرست واقعی بود.بعدازسال ۵۷مسئول دلسوزندیدیم. هرکی اومداختلاس ودزدی کرد. مرگ برانگلیس. مرگ برآمریکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
اونکه منفی داده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
2
2
چه گزارش راست باشد چه دروغ بچه های ما کار ندا ند سن ازدواجشان گذشته و وضعیت اقتصادی خراب سرکار تمام کسانی که به این کشو.ر خیانت کرده ومی کنند اول با خدا وبعد حضرت عباس انشائ الله ریشه ظالمان کنده شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
حضرت عباس؟ تاحالا حق چندنفر رو گرفته آورده درب خونه تحویل داده ؟
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
1
دلیل مخالفت برای یغمای ثروت ایران است نه نفع مردم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
2
بیشرف دارونداراین مملکتوبرده بازم ولکون نیست.چراجلوشونمیگیرید.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
2
از بی کفایتی رئیس جمهور وقت بود که رانت خواران بیشتر رشد کردند،ریشه دوانیدند،وفربه تر شدند تا رانت وفساد سیستماتیک ومبارزه با آن سخت تر شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
2
با سلام و احترام
یک بنده خدایی نا آشنا و بی نام در جواب توییت آقای خامنه ای
یک نقطه گذاشته و چیزی هم ننوشته بود، سریعا دستگیر، محاکمه و به زندان محکوم شد.
مسولان مشهور و فرزندانشان با این همه تخلف چطوری هم آزادند و هم هر کاری دلشان انجام میدهند؟؟
مردم حق دارند به کلیت نظام نه بگویند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
1
برادر آقای صفوی و ۴رزندان ایشان نیز چند کشتی چند منظوره دارن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
3
بالاخره یک روزی آه این مردم مظلوم گرفتارشون میکنه، آمین یا رب العالمین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
1
چطوریه به شمخانی اینقدر بها میدن و همکاری میکنن و این رو مشاور عالی قرار دادن ،دلیل چیه ؟ حتما باید یک توضیح به مردم ایران بدن در باره این خانواده که در کشور همه کاره هستن
غلام ازبندرلنگه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
2
سلام بشنویداماباورنکنیدایشان فقط جلوی درب حرم شمع میفروشند
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
1
مسولین مقدس جمهوری اسلامی واقعا این حق مردم بیچاره است شمخانی تیر تبارش وامثال اونها که مثل قارچ تو نظام مقدس رشد کرده اند سهمشان رو از انقلاب گرفتند غلط بکنند دم از انقلاب بزنند اینها برا جیبشون انقلاب گردن
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
3
شمخانی ،گروهبان شش کلاسه از پاسبانی پادگان سلطنت آباد تا دریابانی و وزیر دفاع
H
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
2
0
خدا قوت سردار دلسوز ساختار ایراد داره که اینا رشد میکنن ماهم اگر جای اونا بودیم همین می‌شدیم تا اصلاحات واقعی شکل نگیره همینه وضع اصلاحات ن اصلاحات آب دوغ خیاری امسال خاتمی و روحانی کثیف.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
3
درود بر شرف یورو نیوز چون اگر نبود ما که ملتفت نمیشدیم چون خبرگزاری های ایرانی بعضا تو ماتحت حمارند ملت هم بدبخت فلک زده. از شمخانی بدترها امثال خرازی ها ایروانی ها که چهل ساله مملکت رو به این روز انداختند با تزهای سیاست راهبردی و محور مقاومت و اقتصادمقاومتی و فروش اموال مازاد ووووو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
2
0
این هم تحفه ی دولت اصلاحات است که ریشه دوانده
موسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
1
چرا کشور ایران بااین همه گنج وثروت پس چرا مردم فقیر دارد روزی شاه خاعن ۶ ملیون نفت صادر میکرد این حرفهارا امثال شمخانی ها میگفتن یک سوم پول آنرا اسله ویک سوم را حقوق کارشناسان امریکا ها بود یک سوم آنراهم خرج خانواده شاه وهزار فامیلش میشدشاه فقط نفت صادر میکرد از شیر مرغ تا جان آدمیزاد وارد کشور میشد دلار قیمتش ۶ تک تومانی بود اما حالا از شیر مرغ تا نفت گاز برق قیر مواد شیمایی آهن مس هزار گفتو زهر مار صادر میکنیم به سرعت معادن وکوهای کشور تاراج میشه ولی دلار ۶۰ هزار تومان فعلان هست فردا نمیدانیم چه خواهد شد هر گفت چه بلای بر سرما مردم آوردن یک فیش مکه مجانی بنامش میزنم
سید محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
1
خیلی وقته برام سوال شده که نکنه در مورد خدا و آخرت و بهشت و جهنم هم بهمون دروغ گفتن؟!?
خلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
1
متاسفم . فقط همان سطور اول را خواندم حالم بد شد . مبارک مسئولان یقه بسته مدعی معاد و ممات ایران کا می خواهند نه تنها ایانیان را بلکه خاورمیانه و دنیا را به بهشت ببرند . شرمتان باد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
2
0
عجیبه ، بدجوری با سایت های خبری اون ور آبی هماهنگی دارید هرچی اونها مینویسند شما دوباره چند تا چیز میزارید دوباره بازنشر میدید .
فکر می کنید همه سواد رسانه ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
1
ما ملت ایران، خواستارمحاکمه ی تمامی کاسبان تحریم در طول این چهل سال هستیم.اگر نمی توانید عمر و جوانیمان را به ما برگردانید ،حداقل مسببان این وضعیت را محاکمه کنید و به اشد مجازات برسانید.
سهیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
1
گشت ارشاد مسئولان چی شد ؟ تار موی زنان حرام است . دزدی ها و تاراج ثروت ملت ایران چه؟؟ چرا رهبری کاری نمیکند؟
شهبازی نقطه صفر مرزی غرب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
1
ای کاش میشد؛سوالات زیادی در ذهن دارم؛لطفا اقای شمخانی اگه این نوشته بنده رو مطالعه میکنی ؛بنده رو به حضور بپذیر لطفا.???
ناشناس
|
Viet Nam
|
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
2
فرق شمعخانی با اشرف پهلوی در چیست
ان شاءالله در آینده دادگاه ایران که تماشاچی است
در دادگاه الهی بدست همین مردم به دار مجازات کشیده شوند
بعد نوبت بقیه است
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
1
?شمخانی درحال حاضر مشغول تبسم کردن و تماشای ملت بیچاره و ایران ویرانه است فقط عده ای ساده نوبتی گاهی یکنفر را سردار خطاب میکنند که گریه آوراست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
1
تحریم داخلی هست نه بیرونی
ناشناس
|
Brazil
|
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
1
همتان باتحریم موافقیدنه فقط شمخانی
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
1
امثال شمعخوانی در ایران هزاران نفر هستند کاری به کار همدیگر ندارند. مردم باید اقتصاد مقاومتی را ادامه دهند و از تحریم نترسند برادران هستند. ..
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
1
تخریم نعمته واسه این جماعت، معنیش همینه دیگه...
حجت امینی
|
United States of America
|
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
1
با نام اسلام هم دینمان را نابود کردند هم دنیایمان را و هم سرمایه آیندگان را به نام فرزندان خود زدند و تا توانستند به تاراج بردند هرزمان خواست گشایشی در زندگی ایرانیان رقم بخورد آنرا به بهانه‌های واهی بر هم زدن لعنت خداوند بر ایل تبارتان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
1
شهدا شرمنده ایم ؟
حسین فیاض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
1
0
چقدر بیکار زیادن که این چرندیات را می خوانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
0
1
خدا لعنت تان کند کسانی را که در حق این مردم بی گناه ظلم کردید ، ولی بازم خدا هوای شما ستم کنندگان رابیشتر دارد تا مظلومین،،،چون شما ظالمین با کلاس هستین ،خدایا یعنی یه روزی میرسه ماهم رنگ خوشی رو ببینیم و از این فقرو فلاکت در بیایم یا همینطوری تا پایان عمر اسم فقیر برچسب پیشونیمونه،خدایا تورو به بزرگیت بیا واسه یکبار که شده خلاف میلت عمل کن بیا یه شبه تموم پولدارا رو گدا کن تموم فقیرا رو پولدار کن .ببین دنیا چقدر گل وبلبل میشه ،
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
0
1
جالب هستش چرا علی الرغم میل روحانی جهت برکناری، اقای خامنه ای مخالفت کردن که ایشون بریز کار بمانند!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
0
1
بااین اسم مستعار هکتور به سبک کارتلهای مکزیکی پشت ادم به لرزه میفته
ایراندوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
0
1
این ثروت ها ازخون وچرک مردم مظلوم ایران فراهم ٱمده،صاحبانش اگه یک جوشرافت داشته باشند حتی لقمه ای ازاین ثروت رونخواهندخورد،وای اگرازپس امروزبودفردایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
0
1
خدا انتقام این ملت و کشور را ازشون بگیره
ایرانی بدبخت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
0
1
وقتی ملتی انقلابی ازروی احساسات انجام میدن نتیجه اش همینه خلایق هرچی لایق
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
0
1
نوش جان خون شهدا فقر گرسنگی بدهکاری ازدواج شغل ماشین خونه بیماری گرفتاری نون شب زندگی کن با آه مردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
0
1
وقتی از رو شکم سیری یه عده گدا گشنه ی غربتی رو آوردیم کردیم خدا حالا از ماست که بر ماست خود کرده را تدبیر نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
1
0
آقای پزشکیان شر تحریم ها را از کشور ایران بردار تا امثال بابک زنجانی و آقا زاده های شمخانی خوشبخت شوند اما عموم مردم ایران بدبخت
حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
0
1
حرفهاشون همش دروغ و کثافت مرگ بر این ولایت وامامان این ولایت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
0
1
فقط و فقط باید این شمخانی ها ی خائن اعدام شوند بیشرفها نگذاشتند برجام احیا شود تا مردم از این فلاکت و بدبختی نجات پیدا کند ولی خود کثیفشون سود ببرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
0
1
سال‌هاست که آب از چشمه گل آلود است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
0
1
اسلام ناب محمدی دیگه پاداش پیاده رفتن تاکربلا روبهش دادن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
0
1
درود بر خبرنگار شجاع سرکار خانم لیلا فرهادی بخاطر این افشاگری. موفق باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
0
1
سفره آقایون و آقازاده‌ها هر چه تحریمها شدیدنر یفرشون پهن تر است خدا لهنت کنه آمریکا که به ضرر ملت و به نفع حاکمان عمل می‌کنه دست آمریکا هم تو یک سفره است
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
0
0
کاش رهبری به این تخلف اژدهای هفت سر غول پیکر ورود میکرد خود شمخانی با تمام ذات و ذریاتشان را تارو پود میکرد همه را بدون محاکمه گردن میزد تا نسل آدمهای فاسد بطور کلی از سرزمین کهن ایران عزیز ریشه کن میشد
بینام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
0
0
وآی خدا ی من چه آمد برسرشان به خاطر خونهای ناحق باید زجر کشید ان فریادبی که بحق بلند نشود
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
0
0
دشمن مردم چه کاری را انجام ميدهد ؟

پول مردم ( پول فروش نفت و گاز و طلای استخراج شده ) را
بجای نگهداری در کشور و تقويت ارزش پولی ملی ،
به کشورهای ديگه ميفرستد

مردمی که کسی را نکشته اند و فسادی انجام نداده اند را ميکشد

مردمی که اعتراض دارند را بجای قانع کردن ، سرکوب ميکند
و اعتراض را به اغتشاش تبديل ميکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
0
0
وقتی گدا زاده معتبر شود نتیجه اش فلاکت مملکت میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
0
0
کاش ..برجام احیا می شد ، این همه ملاحظه کاری برای شمخانی برا چیه ، مثل اینکه این رشته سر دراز دارد ، و مسلما خیلیا نفع می برند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
0
0
ع.ش امروز بد قصه شده ، تا پارسال رئیسی ۲ سال می‌خواست منصوب روحانی را عوض کند حلقه روحانی اجازه نمی‌داد آنچه در رسانه های چپ توطئه رسایی می‌شمردند حالا افتخار روحانی می‌دانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
0
0
کلیت مسیر با شکوه و حماسه پرور حسین شمخانی با حسین فریدون یا مهدی هاشمی و لابی های داخلی و خارجی اینها فرق چندانی نداره ، حسن روحانی هم موضع متفاوت از علی شمخانی نداشت در این عرصه ، قبیله اصولگرا چندان انگیزه ای برای تغییر داستان های جفنگ فساد ستیزی خودش علیه آفتابه دزدی نداره ، وفاق هم قراره تپه های باشکوه تری ترسیم کنه
تک تک اسامی فوق و تپه ها چه از نوع اقتصادی یا جاسوسی هم اصولگرا و هم اصلاحطلب زیر پدیده " دوقطبی جعلی " تقویت شده ، این پدیده اغلب توسط افرادی خوش نیت از مشاهیر و رسانه ها که حتی یک ریال حرام دست شان کج نبوده بنا شده ، افرادی معتقد و با وجدان و حتی ولایت دوست با اندیشه کج و سست
( مشکلات کنونی کشور نتیجه افراد بی خیال و بعضا سهل اندیش است )
نظرات شما